Amerika, the land of stars and stripes . The land of promise. The land of freedom. Voor ons…gewoon een geweldig vakantieland. Al vanaf 1993 komen we jaarlijks in Amerika. We hebben al vele rondreizen gemaakt en hebben ondertussen onze favoriete plekken waar we graag komen. Het ‘kriebelde’ al jaren….hoe zou het zijn om voor een paar jaar in Amerika te wonen? Nu, na zo veel jaar, is daar onze kans .

Daar waar wij al die jaren van hebben gedroomd is werkelijk geworden. Op 27 oktober 2009 zijn wij verhuisd naar Great Falls, Virginia. Een voorstad van Washington DC. We hebben daar bijna 4 jaar met veel plezier gewoond. Wat we echter niet hadden voorzien, is dat we naar Texas zouden verhuizen. Van een city life style naar een country life style... Our journey continues...

....en het gaat maar door! Vanaf half juli 2018 zullen wij wederom naar Amerika verhuizen voor een periode van 4 jaar. Back where we started...in the Washington DC area!

Deze site is bedoeld voor familie, vrienden, bekenden en andere geïnteresseerden. Op deze blog kunnen jullie vanaf nu alles lezen over ons leven aan de andere kant van de oceaan; oftewel 'Our life overseas'! Wij zouden het leuk vinden als je een berichtje of een reactie achterlaat.



zaterdag 23 januari 2010

Goede deal...

Vandaag is het zaterdag en het is mooi weer. Het zonnetje schijnt en John is druk bezig in de tuin. Hij is de bladeren bij elkaar aan het vegen. Het was er nog niet van gekomen om dit te doen, vanwege de sneeuw. Het is heerlijk om buiten even bezig te zijn. Vandaag heb ik ook de uitnodigingen voor ons carnavalfeestje de deur uit gedaan.

Het inmiddels ook weer bijna 8 weken geleden dat ik naar de kapper ben geweest. Mijn uitgroei is ondertussen enorm, dus het wordt hoog tijd dat er weer iets aan gedaan wordt. De vorige kapper vond ik toch niet helemaal een succes. Daarnaast vond ik het wel een eind rijden (Alexandria), dus ik heb de site van Davines weer geraadpleegd. Zie ik ineens bij Virginia, Great Falls erbij staan. Dat was de vorige keer nog niet. Laat het nu ook nog eens heel dichtbij zijn, op zo'n 5 minuten lopen. Ideaal! Dus ik vandaag bellen naar deze kapper, Great Hair Design. Dat klinkt al goed hè, maar eerst maar eens kijken of ze daadwerkelijk met Davines werken. Nu blijkt dat ze al wel met de verzorgingsproducten werken, zoals shampoo, conditioner etc., maar nog niet met de haarverf. Dat laatste heb ik juist nodig! Maar, zegt deze vriendelijke mevrouw aan de telefoon, woensdag komt er iemand van Davines voor een demonstratie. Ik wil eigenlijk woensdag er naar toe om mijn haar te kleuren en vraag aan haar of dit mogelijk is. Dat is mogelijk zegt ze en ze vraagt me haar model te zijn. Het kost me deze keer niets en dat maakt het voor mij wel heel aantrekkelijk. Ik geef haar het recept (van de haarkleuring) van Désirée, met alle volumes en procenten, dus als het goed is moet dit toch goed gaan hè? Ik besluit haar die kans te geven, want het zou perfect zijn. Lekker dichtbij, toezicht van iemand van Davines én de eerste behandeling helemaal gratis! Mijn afspraak staat dus gepland voor woensdag en ik kijk er al naar uit! Als nu ook het resultaat goed is, dan heb ik mijn kapper gevonden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Zou toch heerlijk zijn als deze kapper het is. Als ze dan ook nog een beetje knippen en fohnen zit je helemaal goed. Succes woensdag. Ben benieuwd.
Nicole

Anja zei

Succes bij de kapper woensdag, fijn dat het zo dicht bij is.

Petra zei

Dat zou wel heel fijn zijn, Alexandria is inderdaad een hele reis voor een kappersbezoek.

Miranda zei

Zou dat eens lekker zijn! Ik kom dondedag terug, kijken naar het resulaat....groetjes van uit regenachtige centraal Virginia

Anoniem zei

Wauw. Dat zou helemaal toppie zijn als bij deze kapper jouw wensen en eisen helemaal uit gaan komen! En dan de eerste keer helemaal gratis! Nu hopen dat ze een beetje kan knippen en föhnen, dan heb jij je adres gevonden!
Zet je weer een foto op de blog?!?!?!?

Erica zei

Sorry, vergat mijn naam erbij te zetten. Dus anoniem ...... dat ben ik!! Jou collega voor even uit Holland!