Amerika, the land of stars and stripes . The land of promise. The land of freedom. Voor ons…gewoon een geweldig vakantieland. Al vanaf 1993 komen we jaarlijks in Amerika. We hebben al vele rondreizen gemaakt en hebben ondertussen onze favoriete plekken waar we graag komen. Het ‘kriebelde’ al jaren….hoe zou het zijn om voor een paar jaar in Amerika te wonen? Nu, na zo veel jaar, is daar onze kans .

Daar waar wij al die jaren van hebben gedroomd is werkelijk geworden. Op 27 oktober 2009 zijn wij verhuisd naar Great Falls, Virginia. Een voorstad van Washington DC. We hebben daar bijna 4 jaar met veel plezier gewoond. Wat we echter niet hadden voorzien, is dat we naar Texas zouden verhuizen. Van een city life style naar een country life style... Our journey continues...

....en het gaat maar door! Vanaf half juli 2018 zullen wij wederom naar Amerika verhuizen voor een periode van 4 jaar. Back where we started...in the Washington DC area!

Deze site is bedoeld voor familie, vrienden, bekenden en andere geïnteresseerden. Op deze blog kunnen jullie vanaf nu alles lezen over ons leven aan de andere kant van de oceaan; oftewel 'Our life overseas'! Wij zouden het leuk vinden als je een berichtje of een reactie achterlaat.



donderdag 31 december 2009

Happy New Year!

Het einde van 2009 nadert. Wat een jaar en wat is het snel voorbij gegaan! Het was het jaar van de grote veranderingen. Wij zijn getrouwd, ik heb mijn werk opgezegd, onze verhuizing naar Amerika... Al is het maar voor 3 jaar; het had een grote impact op ons en onze familie. Normaal vieren we Oud & Nieuw met onze vrienden. Dat doen we al zo lang en nu...nu zitten we duizenden kilometers van hen vandaan. Wij denken aan jullie vanavond en met een glas champagne in ons hand denken we nog even aan 2009 en kijken uit naar 2010! Vanavond gaan we naar Jos en Petra. Daar komen nog meer collega's, dus dat wordt vast weer een gezellige avond.

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van onze blog. Ik kijk er telkens weer naar uit om jullie reacties te lezen. Wij willen iedereen...familie, vrienden, mijn trouwe lezers een heel goed en gezond 2010 wensen! Tegen mijn medebloggers wil ik zeggen; Maak er weer iets moois van in 2010, een jaar vol inspiratie, creativiteit en schrijfplezier!














See you next year!!

10 opmerkingen:

Erica zei

Ik wens jullie ook alvast een hele fijne en leuke jaarwisseling toe!
Je hebt wel een toffe kaart van Obama naar Borchwerf gestuurd haha.
Ik blijf je in het nieuwe jaar gewoon volgen!
Groetjes,
Erica

Miranda zei

Ook jullie een gezond en gelukkig 2010. Groetjes vanuit Lynchburg.

Anja zei

Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010! Ik lees je blog met veel plezier!!

Bianca (Hollandranch) zei

Happy New Year!! en een fijne jaarwisseling jullie.

Teleton zei

Hallo Natasja, hierbij ook de beste wensen voor jullie samen van een trouwe lezer die je belevenissen met veel plezier maar ook met respect en bewondering volgt.

BiancaF zei

HIer ook een meelezer die jullie een mooi 2010 wenst!

Monique (Nieuwen Oord) zei

Happy New Year!

Ik vind het erg leuk jullie ook in 2010 weer te volgen op jullie blog.

Bibi zei

Ik zal je ook in 2010 weer met veel plezier blijven volgen. Eigenlijk vind ik het nu al jammer dat jullie 'maar' drie jaar blijven, gek he? ;-)

Petra zei

Beetje laat, maar kan nog net, het is nog geen 6 januari toch? Ook ik wens jullie een super mooi 2010 toe.

Karin zei

Ook vanuit Chicago wens ik jullie een gelukkig, gezond en leuk 2010 toe met vele avonturen in Amerika.