Amerika, the land of stars and stripes . The land of promise. The land of freedom. Voor ons…gewoon een geweldig vakantieland. Al vanaf 1993 komen we jaarlijks in Amerika. We hebben al vele rondreizen gemaakt en hebben ondertussen onze favoriete plekken waar we graag komen. Het ‘kriebelde’ al jaren….hoe zou het zijn om voor een paar jaar in Amerika te wonen? Nu, na zo veel jaar, is daar onze kans .

Daar waar wij al die jaren van hebben gedroomd is werkelijk geworden. Op 27 oktober 2009 zijn wij verhuisd naar Great Falls, Virginia. Een voorstad van Washington DC. We hebben daar bijna 4 jaar met veel plezier gewoond. Wat we echter niet hadden voorzien, is dat we naar Texas zouden verhuizen. Van een city life style naar een country life style... Our journey continues...

....en het gaat maar door! Vanaf half juli 2018 zullen wij wederom naar Amerika verhuizen voor een periode van 4 jaar. Back where we started...in the Washington DC area!

Deze site is bedoeld voor familie, vrienden, bekenden en andere geïnteresseerden. Op deze blog kunnen jullie vanaf nu alles lezen over ons leven aan de andere kant van de oceaan; oftewel 'Our life overseas'! Wij zouden het leuk vinden als je een berichtje of een reactie achterlaat.



dinsdag 23 maart 2010

Rustig dagje

Gisteren was weer het begin van een nieuwe week. Gisteren was ook de dag dat ik John naar de luchthaven heb gebracht. Hij is voor zijn werk naar Nederland vertrokken. Alhoewel ik graag was meegegaan, heb ik ervoor gekozen om eind mei/begin juni naar Nederland te gaan. Hij heeft dan weer wat meetings. Vandaag kreeg ik een mail van John, dat hij naar zijn moeder is geweest. Hij heeft daar lekker frietjes gegeten mét van Dobben bitterballen en kleine bamihapjes...mmm! Bij de gedachte alleen al loopt het water me in de mond. Vanochtend heeft hij ook al een boterham met filet american (met uitjes) op.... Ik kan wel zeggen dat ik jaloers op hem ben. Ook is hij naar Jaap en Désirée geweest. Eerst natuurlijk bij Désirée in de kapperstoel. Lekker vertrouwd. Daarna is hij ook nog langs Roland en Monique gegaan. Ik kijk er al naar uit om onze vrienden weer eens te zien. Ik mis ze wel hoor.

Ik voel me sinds gisteren niet zo lekker. Een beetje een grieperig gevoel. Ik doe het daarom ook rustig aan. Ik ga zo lekker in mijn makkelijke loungepak op de bank liggen en vanavond kruip ik lekker vroeg mijn bedje in. Ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat. Het was gisteren en vandaag zo maar fris weer (plus regen en hagel), maar morgen komt het zonnetje weer tevoorschijn en wordt het 19 graden. Ik heb al koude rillingen en als ik naar buiten kijk en de regen tegen het raam hoor tikken en de bomen op en neer zie gaan van de wind, krijg ik het nog kouder. Dus, sunshine...je bent meer dan welkom!

6 opmerkingen:

Petra zei

Oei, ik hoop, dat je je morgen beter voelt! Alleen ziek zijn is echt niet leuk.

Bibi zei

Het is een beetje verraderlijk dit mooie weer. Veel mensen gaan al te dun gekleed naar buiten maar dan heb je zo wat te pakken. Ik had na een dagje buiten banjeren ook een beetje een rillerig gevoel maar gelijk maar wat rauwe knoflook en elderberry genomen, dat heeft volgens mij wel geholpen. Ik hoop dat je je weer beter voelt!

Pierre zei

Beterschap zussie!

Corrine Joosten zei

Hoi Natasja,

Wat leuk om jullie belevenissen in The States te volgen.
Ik was al fan van je verhalen/foto's op het Florida Forum maar dit is ook erg leuk.

Hopelijk knap je gauw op en kun je straks lekker gaan genieten op Key West.
Wij zijn nu ook aan het aftellen want wij gaan eind april naar Florida en ook naar Key West.

Corrine

pumi1000 zei

Hoi Natasja,

Ik kwam je tegen op het florida forum en wilde eens kijken op je weblog.

Erg ondernemend om naar de States te verhuizen!! Ik kan me wel voorstellen dat je af en toe je familie en vrienden zal missen en onze "nederlandse" eetgewoontes hahaha.

Groetjes Renate

Anja zei

Hopelijk knap je na een rustig dagje en een goede nachtrust snel weer op. Beterschap!!